در این مطلب سعی شده پیکاپ ویزا آمریکا یا پیکاپ پاسپورت آمریکا را با زبانی ساده و به طور خلاصه توضیح دهیم. شما می توانید چه از طریق تلفن و چه حضوری، از مشاوره رایگان روئین گشت برای پیکاپ ویزا آمریکا یا پیکاپ پاسپورت آمریکا استفاده کنید.

پیکاپ پاسپورت آمریکا
پیکاپ ویزا چیست؟

بعد از انقلاب اسلامی آمریکا دیگر سفارتی در کشور ما ندارد. سوئیس کشور حافظ منافع آمریکا در ایران است اما ویزایی صادر نمی کند. بنابراین متقاضیان ورود به آمریکا برای داشتن ویزای آمریکا باید به سفارت های آمریکا در کشورهای دیگر مراجعه کنند. متقاضیان بعد از انجام تمامی مراحل اداری و مصاحبه می توانند برای صرفه جویی در زمان و هزینه از پیکاپ ویزا استفاده کنند.

سفارت های آمریکا در ترکیه، امارات و ارمنستان از پرمراجعه ترین سفارت های مسافران ایرانی است. فرستادن پاسپورت، ضمیمه شدن ویزا به پاسپورت و بازگرداندن آن بدون صرف هزینه پرواز و هتل از سمت مسافر را پیکاپ ویزا می گویند.

پیکاپ ویزا آمریکا از آنکارا

ما سه روز در هفته پاسپورت های شما را به آنکارا ارسال خواهیم کرد. روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه. در همان روزها هم پاسپورت های آماده شده را برای تحویل دادن برمی گردانیم.اصل پاسپورت، اصل شناسنامه، وکالت‌نامه‌ی محضری، فرم DS 160، فرم I20 یا DS 2019 (در صورت نیاز سفارت)، یک قطعه عکس 5*5 و یوزرنیم و پسورد حساب کاربری مدارک لازم برای پیکاپ ویزاست. ۱۰ تا ۲۰ روز کاری مدت زمانیست که در سفارت آمریکا زمان خواهد برد.

پیکاپ ویزا آمریکا از استانبول

ما سه روز در هفته پاسپورت های شما را به استانبول ارسال خواهیم کرد. روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه. در همان روزها هم پاسپورت های آماده شده را برای تحویل دادن برمی گردانیم. اصل پاسپورت، اصل شناسنامه، وکالت‌نامه‌ی محضری، فرمDS 160، فرم I20 یا DS 2019 (در صورت نیاز سفارت)، یک قطعه عکس 5*5 و یوزرنیم و پسورد حساب کاربری مدارک لازم برای پیکاپ ویزاست. ۱۰ تا ۲۰ روز کاری مدت زمانیست که در سفارت آمریکا زمان خواهد برد.

پیکاپ ویزا آمریکا از دبی

ما پنج‌شنبه‌ی هر هفته پاسپورت های شما را به دبی ارسال خواهیم کرد. ۱۰ تا ۱۵ روز کاری انجام کارهای مربوط به ویزای شما طول خواهد کشید.

اصل پاسپورت امضاشده، وکالت‌نامه، یوزرنیم و پسورد، یک قطعه عکس و فرم I20 یا DS 2019 (در صورت نیاز سفارت) مدارک لازم پیکاپ ویزای آمریکا از دبی است.

پیکاپ ویزا آمریکا از ارمنستان

پیکاپ ویزا آمریکا در ارمنستان از ایروان انجام می شود. ما هفته ای یک روز، پنج‌شنبه‌ها پاسپورت شما را به ارمنستان ارسال می کنیم و یک‌شنبه پاسپورت‌های آماده برگردانده می‌شود. تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه هر هفته مهلت تحویل پاسپورت به ما را خواهید داشت. اصل پاسپورت، یک قطعه عکس، یوزرنیم و پسورد و فرم I20 یا DS 2019 (در صورت نیاز سفارت) مدارک مورد نیاز است. ۱۰ تا ۱۵ روز کاری فرایند ویزا شدن شما از ارمنستان ادامه دار خواهد بود.

پیکاپ ویزا آمریکا از ابوظبی

ما پنج‌شنبه‌ی هر هفته پاسپورت های شما را به ابوظبی ارسال خواهیم کرد. ۱۰ تا ۱۵ روز کاری فرایند ویزای شما طول خواهد کشید. اصل پاسپورت امضا شده، وکالت نامه، پرینت ایمیل سفارت، یک قطعه عکس و Username و Password حساب کاربری مدارک لازم پیکاپ ویزای آمریکا از ابوظبی است.

قیمت پیکاپ ویزا آمریکا

پیکاپ پاسپورت آمریکاتعرفه همکارانتعرفه مسافر
از دبی
(پست مرکزی)
۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
از دبی
(یک‌طرفه)
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
از ابوظبی۳۵۰ درهم۳۷۰ درهم
از ایروان
(دوطرفه)
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
از ایروان
(یک‌طرفه)
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
از استانبول۱۸۰ دلار۲۰۰ دلار
از آنکارا۱۳۰ دلار۱۵۰ دلار
_

مشاوره رایگان ویزا

_

برای دریافت مشاوره رایگان ویزا و وقت سفارت با ما تماس بگیرید.