این کشور بسیار سرد آمریکای شمالی، همواره یکی از مهم ترین مقاصد سفر ایرانیان بوده است. یکی از مهم ترین دلایل سفر و مهاجرت اتباع ایران به کانادا، علت تحصیلی است. کانادا همواره یکی از مقاصد پر کوچ برای دانشجویان ایرانی در تمامی مقاطع تحصیلی و در رشته های گوناگون بوده است. دانشگاه های مهم بسیار زیادی در کانادا هستند که در این مطلب به طور اجمالی به معرفی دانشگاه های ممتاز کانادا پرداخته ایم. دانشگاه هایی که هر ساله پذیرای بسیاری از دانشجویان نخبه ایرانی هستند. مدارک این دانشگاه های نه تنها در ایران، بلکه در تمام کشورهای دنیا از اعتبار ویژه ای برخوردار است.

با این مقاله ما همراه باشید.

لیست دانشگاه های ممتاز کانادا
در زیر اسامی بهترین دانشگاه های کانادا که مدارک تحصیلی آن ها در ارگان های رسمی ایران از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند را آورده ایم.

دانشگاه دالهاوزی
بیزینس اسکول اچ ای سی مونترال
دانشگاه لاوال
دانشگاه مک گیل
دانشگاه مک مستر
دانشگاه مموریال نیوفاندلند
دانشگاه پلی تکنیک مونترال
دانشگاه کوئین
دانشگاه سایمن فریزر
دانشگاه مونترال
دانشگاه آلبرتا
دانشگاه بریتیش کلمبیا
سایر اسامی بهترین دانشگاه های کانادا :
دانشگاه کلگری
دانشگاه گلف
دانشگاه مانیتوبا
دانشگاه اتاوا
دانشگاه ساسکاچوان
دانشگاه تورنتو
دانشگاه ویکتوریا
دانشگاه واترلو
دانشگاه وسترن انتاریو
دانشگاه ویندزور
دانشگاه یورک
دانشگاه های بالا در جدیدترین فهرست اداره کل امور دانش آموختگان خارج از کشور ایران در معتبرترین فهرست دانشگاه های کانادا از لحاظ مدرک قرار گرفته اند.

خدمات دانشجویی کانادا
شرکت روئین گشت خدمات تخصصی در حوزه ویزای کانادا ارائه می کند. روئین گشت مرکز تخصصی پیکاپ ویزا و وقت سفارت است. پیکاپ ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا ، همچنین سایر خدمات مربوط به ویزای کانادا را با خیال آسوده از روئین گشت بخواهید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *