ویزای تجاری اسپانیا
یکی از دلایل مهم اخذ ویزای اسپانیا، ویزای تجاری اسپانیا است. کشورها به علت استقبال از ورود سرمایه، تلاش می کنند که این نوع ویزا به سهولت صادر شود.
در این نوشته سعی شده توضیح کاملی در مورد شرایط اخذ ویزای تجاری اسپانیا داده شود.

شرایط اخذ ویزای تجاری اسپانیا
برای این ویزا ابتدا شما باید مدارک عمومی برای ویزای اسپانیا را داشته باشید که در صفحه وقت سفارت اسپانیا به طور کامل توضیح داده شده است.
دعوت نامه از شرکت های اسپانیایی به زبان اسپانیایی با قید دلیل و جزئیات تجارتی که می خواهید در اسپانیا انجام بدهید. با ذکر نام دعوت شدگان، تاریخ سفر، هویت کامل شخص امضاکننده نامه و ذکر تقبل هزینه های سفر حسب مورد. یک نسخه از این دعوت نامه از طرف شرکت دعوت کننده باید به بخش کنسولی سفارت اسپانیا ارسال شود و نسخه دیگر زمان تحویل مدارک به سفارت ارائه شود.
حکم شرکت ایرانی با شرح مشخص نوع ماموریت و انتصاب متقاضی به عنوان نماینده شرکت در تبادل تجاری با طرف اسپانیایی، به زبان اسپانیایی یا انگلیسی، روی سربرگ شرکت با قید سمت متقاضی، تاریخ استخدام، حقوق دریافتی و دلیل سفر متقاضی
تاریخ سفر با مهر و با ذکر کامل مشخصات شخص امضاکننده. چنانچه شرکت ایرانی هزینه سفر را تقبل می کند در حکم فوق الذکر درج گردد.
ترجمه اصل و فتوکپی مدارک ثبت شرکت ایرانی، کارت بازرگانی و ترجمه اصل و کپی لیست پرداخت حق بیمه های اجتماعی در شرکت مربوطه.
چنانچه بین دو شرکت اسپانیایی و ایرانی تبادلات تجاری از قبل وجود داشته است، ارائه مدارکی که موید تبادلات فوق باشد. از قبیل صورت حساب ها، قبوض و مدارک گمرکی…

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *