میدان تایمز نیویورک دیگر تنها به عنوان یک مرکز تجمع و نقطه ی ثقل در شهر نیویورک به حساب نمی آید. این میدان کم کم تبدیل به یکی از نمادهای توریستی کشور آمریکا شده است. گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا هر ساله به بهانه قدم زدن و گرفتن عکسی در این میدان به نیویورک سفر می کنند. Times Square در محله Manhattan واقع شده است. نکته جالب در مورد Times Square این است که برخلاف اسمش، میدان نیست! تایمز در واقع تقاطعی بین خیابان معروف برادوی و خیابان هفتم است که از خیابان ۴۲ غربی تا ۴۷ غربی کشیده شده است. اما مجموعه تئاتر بسیار معروف برادوی، تایمز را تبدیل به یک تقاطع ۳ ضلعی کرده است.

با این مطلب همراه باشید.

میزان بازدید از Times Square
حجم ترددها در Times Square موجب شده تا از نیویورک به عنوان شهری که نمی خوابد یاد بشود. تایمز یکی از پرترددترین نقاط جهان است. با توجه به تقاوت آمار در روزهای خلوت تر و روزهای شلوغ، میزان تردد روزانه از تقاطع تایمز متوسط بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار نفر تخمین شده می شود. همچنین آمار بازدید سالانه از این میدان بیش از ۶۰ میلیون نفر تخمین زده می شود. تعداد بسیار زیادی از این آمار مربوط به توریست ها می شود. این حجم از بازدید، میدان تایمز را تبدیل به یکی از پر مخاطب ترین مناطق گردشگری جهان کرده است. بخش کثیری از مردم نیویورک نیز هر ساله برای جشن سال نوی خود در این میدان تجمع بسیار بزرگی به وجود می آورند.

در میدان تایمز چه می بینیم؟
دیدنی های Times Square را می توان از دو جنبه بررسی کرد. از طرفی بوق ماشین ها، نورهای فراوان و سیل جمعیت و مردمی که مشتاقانه در حال پیاده روی، تماشا و عکاسی هستند. از طرف دیگر نیز ساختمان ها و مغازه های تجاری برندهای معتبر و معروف جهانی نیز در تایمز حضوری پرسابقه دارند. تابلوی قدیمی برند کوکاکولا، فروشگاه های دیزنی، مک دونالد، ام اند ام، کافه هارد راک، ساعت شورلت، استودیو میدان تایمز و از همه مهم تر مرکز تئاتر برادوی که یکی از قدیمی ترین و مهم ترین مراکز فرهنگی دنیاست، در تایمز حضوری همیشگی دارند.

وقت سفارت آمریکا

پیکاپ ویزای آمریکا

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *