در این نوشته از جدیدترین لیست دانشگاه های ممتاز اسپانیا در ایران گفته ایم. دانشگاه های اروپا در سال های جدید در بین دانشجویان ایرانی از محبوبیت زیادی برای ادامه ی تحصیل برخوردار بوده اند. اسپانیا یکی از این کشورهای مورد توجه متقاضیان تحصیل ایرانی بوده است. بهترین دانشگاه های اسپانیا از لحاظ مقبولیت مدرک تحصیلی، در دسته بندی دانشگاه های رده الف وزارت علوم قرار می گیرند. اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های دسته های دیگر، به عنوان دانشگاه های خوب و دانشگاه های متوسط تقسیم بندی می شوند. در این مطلب از اسامی این دانشگاه ها گفته ایم. مرجع اعتبار مدرک دانشگاه های خارج از کشور، فهرست منتشر شده ی اداره کل امور دانش آموختگان خارج از کشور ایران می باشد.

لیست دانشگاه های ممتاز اسپانیا
تعداد دانشگاه های ممتاز مورد تایید اسپانیا در ایران، به نسبت تعداد دانشگاه های مورد تایید دیگر کشورهای خارجی در ایران، تعداد زیادی نیستند. اسامی بهترین دانشگاه های اسپانیا از لحاظ اعتبار مدرک در ایران، به شرح زیر می باشد:

دانشگاه مستقل بارسلونا

دانشگاه مستقل مادرید

دانشگاه کامپلوتنس مادرید

دانشگاه آلکالا

دانشگاه گرانادا

دانشگاه ناوارا

دانشگاه اویدو

دانشگاه سالامانکا

دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا

دانشگاه سویا

دانشگاه ساراگوسا

دانشگاه دولتی باسک

دیگر بهترین دانشگاه های اسپانیا:

دانشگاه پلی تکنیک مادرید

دانشگاه پلی تکنیک والنسیا

دانشگاه بارسلونا

دانشگاه والنسیا

دانشگاه پلی تکنیک بارسلونا

دانشگاه پمپئو فابرا

اسامی بالا در فهرست منتشرشده از طرف وزارت علوم، در لیست دانشگاه های ممتاز اسپانیا جای گرفته اند.

خدمات ویزای دانشجویی اسپانیا
شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی روئین گشت، اقدام به اخذ وقت سفارت اسپانیا و سایر خدمات ویزای اسپانیا می نماید. برای هر گونه مشاوره رایگان مورد نیاز برای ویزای شما، روی روئین گشت حساب باز کنید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *